Ahir a la tarda, el festival de música electrònica més important del món va patir un greu incendi a l'escenari principal poques hores abans de l'inici de l'acte. Tomorrowland no solament destaca per comptar amb els millors artistes del panorama, sinó que la decoració que utilitzen acompanyada dels focs artificials crea imatges úniques cada any. Aquest any la temàtica principal era la fantasia i el gel, però en pocs minuts tot l'esforç dels organitzadors va quedar reduït a cendres per les flames.
La incertesa entre els assistents ha anat en augment les últimes hores perquè els primers visitants tenien planejat arribar avui o demà dia 18, quan inicien les primeres actuacions. Tot i això, Tomorrowland ha emès un comunicat on asseguren que continuen amb el pla inicial, obrint i posant en marxa el servei de càmping a partir d'avui. Per sort, cap persona de l'organització va acabar ferida, però els responsables estan buscant solucions urgents per redistribuir als artistes en altres escenaris.
El festival de Tomorrowland comença a rebre als primers visitants
Des de la pàgina web del festival, els organitzadors han confirmat que compartiran totes les novetats amb la brevetat més gran possible. Tot i això, sembla impossible que l'escenari principal ubicat al parc De Schorre en Bomm (Flandes) pugui ser reconstruït a temps, ja que gran part dels visitants arribaran la pròxima setmana. Segons indiquen les primeres hipòtesis, el foc s'hauria originat durant les proves de llums i focs artificials, calcinant quasi per complet l'escenari ambientat en un univers congelat amb la figura d'un lleó com a protagonista principal.
Les pròximes hores són crucials per conèixer el futur de l'edició 2025 de Tomorrowland, la qual s'allargaria fins al diumenge 27 de juliol. En aquests moments, l'organització confia a poder fer totes les activitats i alguns mitjans locals asseguren que els artistes han estat informats que podran dur a terme les seves actuacions sense imprevistos. Tot i això, els milers d'assistents encara estan pendents de les últimes novetats d'una edició que arrenca demà, poques hores després de l'incendi que ha reduït a cendres gairebé la meitat de l'escenari més famós del món.