Lucy Studey és una dona que ha confessat haver ajudat el seu pare a enterrar els cossos de més de 70 dones durant la seva joventut.
Segons ha explicat, el seu pare, Donald Dean, va ser un dels assassins en sèrie més buscats a Iowa, als Estats Units.
Tant ella com els seus germans es van veure obligats a ajudar el pare a fer desaparèixer els cossos de 70 dones i 2 homes que va matar ara fa 70 anys.
Tal com ha detallat ella mateixa, l’home els feia llençar els cadàvers en un pou de més de 30 metres de profunditat.
Li ha costat molts anys confessar i ara la Lucy ja en té 53, però ho recorda tot com si fos ahir. En Donald obligava els seus 4 fills a agafar una carreta i traslladar els cossos de les dones que havia matat.
L’assassí va morir amb 75 anys i en llibertat
Segons el Daily Mail, però, en Donald no podrà ser jutjat perquè va morir ara fa 10 anys, quan estava a punt de fer-ne 75.
L’home va matar més de 70 persones i mai el van enxampar. Va morir en llibertat el març del 2013.
“No sento res pel meu pare. Res en absolut. Volia justícia quan ell vivia, però va marxar. Només vull que les famílies puguin passar pàgina i les seves víctimes tinguin un enterrament digne”, va relatar la dona a Newsweek.
Afortunadament, la Lucy recorda perfectament el lloc on van enterrar tots aquests cossos, i així s’ho ha fet saber a les autoritats. De fet, gossos rastrejadors ja han pogut localitzar algunes restes òssies de les seves víctimes, confirmant la seva versió.
Les seves víctimes eren treballadores sexuals
Pel que sembla, la majoria de les víctimes d’en Donald eren treballadores sexuals que ell mateix atreia cap a les seves terres.
A més, s’investiga ara la mort de dues de les seves esposes. Totes dues van morir després de suïcidar-se, un fet que, després de saber el que la Lucy ha explicat, ha fet saltar totes les alarmes.
Ara, la policia creu que potser el Donald les va matar i va fer creure a tothom que es tractava d’un suïcidi.
Un fill del Donald també es va suïcidar quan tenia 39 anys, mentre que la resta dels germans no volen saber res de la investigació.