Dissabte, 19 d'abril de 2025
És notícia

Una clienta marxa enfadada i sense compra de Lidl pels seus últims canvis

Avatar photo
La clienta va muntar un espectacle davant dels treballadors i la resta de clients i fins i tot va deixar una caixa inoperativa
Un establiment de Lidl

La cadena de supermercats Lidl està implementant alguns canvis importants en la seva línia de caixes que no són ben rebuts per part dels seus clients arreu d’Europa.

De fet, fins i tot han provocat situacions de tensió en algun dels seus supermercats que ha acabat amb clients enfadats i marxant del supermercat sense endur-se la compra.

 

Les caixes d’autopagament de Lidl provoquen aldarulls

Concretament, Lidl està renovant molts dels seus supermercats per incorporar una línia de caixes ràpides i d’autopagament que agilitzen els pagaments per als consumidors. En aquestes caixes, que també fan servir altres supermercats, és el client qui passa el producte per escanejar el codi de barres i qui gestiona fins i tot el pagament.

El problema d’aquestes caixes és que, per norma general, només són disponibles per al pagament amb targeta o amb telèfon mòbil, però un 25% dels clients encara prefereix pagar amb efectiu i no poden fer-ho en aquestes caixes.

Per acabar-ho d’arreglar, en molts dels establiments amb aquest sistema de pagament han instal·lat un lector del tiquet de compra per poder sortir de la botiga, un fet que complica encara més l’experiència de compra per al consumidor.

Tal com recull el portal ‘Techsvet’, una d’aquestes clientes va acabar muntant un espectacle en una botiga de Lidl a la República Txeca i va provocar una situació molt incòmoda al personal i a la resta de clients. La dona va anar a una d’aquestes caixes d’autopagament i va començar a passar tots els seus productes. Un cop va acabar, la clienta va intentar pagar, però no volia fer-ho amb la targeta, sinó amb efectiu.

En adonar-se que no podia fer-ho, va enfadar-se amb el personal de la botiga i va retreure’ls la situació, fins al punt que va acabar deixant tota la compra a la caixa i va marxar. Arran d’això, la caixa va estar una estona inoperativa fins que els treballadors van netejar-la i ordenar-la i van poder obrir-la per a la resta de clients.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
raonador del ciutadà, Xavier Cañada.

Preocupació del raonador sobre els reagrupaments familiars

Notícia següent
sant jordi cunit

El bitllet senzill del bus urbà de Manresa costarà només 1 euro per Sant Jordi

Notícies relacionades