La Ciutat dels Pirineus

La Seu d’Urgell posa en marxa un nou canal de comunicació

Per poder gaudir d’aquest nou servei municipal d’atenció ciutadana només cal donar-se d’alta a través del número de mòbil 644 75 06 79

L’Ajuntament de la Seu d’Urgell obre a partir de demà un canal de WhatsApp amb la doble finalitat: per una banda, poder comunicar les incidències que hi hagi a la ciutat, i per una l’altra, facilitar a la ciutadania l’accés a continguts pràctics sobre els serveis i tràmits municipals, agenda d’activitats, preguntes a l’equip de govern, així com també poder comunicar una incidència al propi ajuntament.

Així ho han explicat l’alcalde de la Seu, Joan Barrera, i el regidor de Participació i Comunicació, Jordi Mas, en la presentació d’aquesta nova eina de comunicació a través del mòbil. “Amb aquest canal de WhatsApp volem facilitar i que sigui més directa la comunicació entre el propi Ajuntament i els veïns i veïnes de la Seu i entre aquests amb l’Ajuntament”. Mas destaca que “a través de l’opció que fa referència a les incidències volem aconseguir que hi hagi una corresponsabilitat entre la ciutadania i el propi Ajuntament”. Ambdós polítics han animat a tothom a fer-se seva aquesta nova eina i a utilitzar-la.

Per poder gaudir d’aquest nou servei municipal d’atenció ciutadana només cal donar-se d’alta a través del número de mòbil 644 75 06 79. Per començar cal escriure ‘hola’, i aquest número de WhatsApp presentarà l’assistent virtual que dona l’opció per poder rebre les incidències per part de l’Ajuntament.

Tot seguit, es passa a poder fer servir les diferents opcions que aquest servei ofereix. En primer lloc l’assistent demana a l’usuari del servei el barri on resideix per passar, seguidament, al menú principal on es presenten vuit opcions enumerades de l’1 a 8, que són les següents:  

1.     Informació municipal

2.     Agenda d’activitats

3.     Tràmits i serveis

4.     Pregunta a l’equip de govern

5.     Comunicar una incidència

6.     Baixa del servei d’alertes

7.     Les meves preferències

8.     Finalitzar

A través d’aquest servei es pot comunicar les 24 hores qualsevol incidència. Més endavant, aquesta aplicació anirà ampliant els seus serveis.

Cal destacar també que l’usuari es pot donar de baixa d’aquest servei en qualsevol moment. Sempre queden garantides les seves dades per la llei de protecció de dades.

Sheima Redaccio Abdelmalek

Missatges recents

Vilalta demana concentrar el vot a ERC per garantir una millor Catalunya

La cap de llista per la demarcació de Lleida, Marta Vilalta, ha participat avui en…

8 hores fa

ERC aposta per la descarbonització i la transició verda com a prioritats al Camp de Tarragona

La descarbonització és l’objectiu que Esquerra Republicana té en el seu punt de mira quan…

8 hores fa

Obren un judici oral contra Rubiales pel petó a Jenni Hermoso

El jutge de l'Audiència Nacional Francisco de Jorge ha acordat l'obertura de judici oral contra…

8 hores fa

Puigdemont crida a la mobilització de l’independentisme per guanyar el 12-M

Carles Puigdemont assegura que poden guanyar les eleccions del 12-M i per això fa una…

9 hores fa

Barcelona se situa entre les deu ciutats més resilients del món

L’informe 2023 de l’Observatori  de Barcelona, una iniciativa promoguda per l’Ajuntament i la Cambra de…

9 hores fa

Albiach reivindica els comuns com a “única opció segura” per a un govern d’esquerres

La candidata de Comuns Sumar a presidenta de la Generalitat, Jéssica Albiach, ha demanat el…

9 hores fa

Esta web utiliza cookies.