La Molina tanca una de les temporades d’estiu amb més visitants de la seva història

L'estació de muntanya aplega gairebé 48.000 usuaris, un 37% més que en el mateix període de 2019

La Molina ha registrat una de les temporades d’estiu més exitoses de la seva història i ha aconseguit batre un rècord de visitants. Així, gairebé 48.000 persones, un 37% més respecte el mateix període de l’any passat, s’han desplaçat fins aquesta estació de muntanya de la Cerdanya entre el 24 de juny i el 4 d’octubre.

La proposta estrella del complex ha estat el Telecabina Cadí-Moixeró, al qual hi han pujat 30.091 persones, un 93% més que fa un any. Cal tenir en compte que aquest era el primer estiu que arribava al cim de la Tosa d’Alp (2.537 metres) i al refugi del Niu de l’Àliga, des d’on es poden gaudir de les vistes de la Cerdanya, el Berguedà i el Ripollès i, fins i tot en dies clars, de Montserrat o el Montseny.

Malgrat obrir quinze dies més tard del que és habitual i les mesures de control de la covid-19, l’augment del turisme de proximitat, les garanties sanitàries en les instal·lacions i l’àmplia oferta d’activitats a l’aire lliure de l’estació de muntanya, gestionada per Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), han consolidat aquest punt com un destí estival de turisme. En aquest sentit, el Bikepark ha tingut un 29% més d’usuaris respecte al 2019.

Un cop tancada la temporada d’estiu, La Molina es prepara per a la temporada d’hivern. Mentrestant, tant el refugi com el restaurant del Niu de l’Àliga estaran oberts els caps de setmana i festius així com també el Parc d’Aventura d’Altitud Extrem, del qual també es podrà gaudir de dilluns a divendres amb reserva prèvia. Pel que fa als preparatius, s’està fent el manteniment de pistes, remuntadors i producció de neu amb la previsió de tenir-ho tot a punt per a l’1 de novembre i obrir quan les condicions meteorològiques i d’innivació ho permetin.

Durant aquesta temporada d’estiu, s’han aplicat protocols seguint les indicacions de les autoritats sanitàries competents, que han permès oferir el servei amb les màximes garanties de seguretat per prevenir el contagi. També s’han dut a terme mesures de prevenció i senyalització per preservar la salut de tothom i basades en la higiene, la protecció i el distanciament social. En aquesta línia, des d’FGC han explicat que es continuaran adoptant totes les mesures necessàries per garantir un servei segur als seus visitants.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El 76% dels alumnes presentats supera les proves de selectivitat de setembre

Notícia següent

Tall de trànsit a la plaça Hospital de Manresa, aquest diumenge

Notícies relacionades