Divendres, 25 d'abril de 2025
És notícia

Obertes les inscripcions a la Travessa Transfronterera 2023

Avatar photo

Ja estan obertes les inscripcions per participar en la Travessa Transfronterera que uneix Sant Julià  de Lòria amb la Seu d’Urgell. Les places són limitades i tothom que hi vulgui participar té temps  d’inscriure’s fins al 27 d’octubre a www.transfronterera.com

L’edició 2023 constarà de dos recorreguts: el llarg de 20.6 km i el curt de 14,6 km. El primer tindrà sortida a Sant Julià de Lòria i arribada a la Seu d’Urgell passant per Aixirivall, Auvinyà, Juberri, Arcavell i Calvinyà. El segon unirà el Coma Bella amb Juberri, Arcavell, Calvinyà  i la Seu d’Urgell.

Les edats mínimes de participació són de 16 anys pel llarg i de 12 pel curt. El preu del dorsal es manté a 15 €.  L’edició passada hi van prendre part 101 persones.

La Travessa Transfronterera és una iniciativa de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell i el Comú de Sant Julià de Lòria.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Una plaga d’escarabats obliga a talar arbres del bosc del Mil·lenari de Sant Just Desvern

Notícia següent

Torredembarra crida al sector turístic per formar part del Consell Municipal de Turisme

Notícies relacionades