El projecte de dinamització comercial #FemPallars arrenca aquesta setmana la campanya conjunta d’estiu amb l’eslògan “El comerç més fresc, el nostre”.
Es tracta d’una campanya senzilla a partir d’un element comú que llueixen les diferents botigues i serveis dels municipis del Pallars Jussà, en aquesta ocasió l’element és un vinil en forma de bossa de la compra dissenyat per l’empresa poblatana Cre-cre disseny.
Aquesta iniciativa es desenvolupa dos cops a l’any des que l’Ajuntament de Tremp va iniciar el projecte comarcal de dinamització comercial (2017-2018), a la primavera o estiu i per Nadal. L’objectiu és sensibilitzar la població local i visitant sobre els valors propis del petit comerç i promoure la seva activitat, a més la campanya permet oferir una imatge de cohesió de tot el teixit comercial dels diferents municipis.
Enguany, la campanya pren més força que mai, ja que ha estat possible gràcies al finançament compartit entre els diferents ajuntaments que compten amb eixos comercials (Isona, la Torre de Capdella, la Pobla de Segur i Tremp) i el Comerç Associat de Tremp (CAT) i Pobla Activa.
Més de 600 infants de 4t i 5è de Primària de quinze centres educatius i del Centre d’Educació Especial Montserrat…
Aquest dissabte, 31 de maig, la ciutadania podrà participar en la plantació comunitària a la nova illa verda de Pubilla…
La modificació de les condicions laborals de la Policia Local i l’aprovació d’una nova ordenança municipal de convivència ciutadana són…
La reunió preparatòria de la Conferència de Presidents de Barcelona del 6 de juny ha acabat sense acord en l'ordre…
Una dona ha caigut d'un cinquè pis aquest migdia a Reus, provocant una gran consternació entre els veïns. La víctima…
Els joves de l’Arrel-Fòrum de les Adolescències han fet balanç de la feina feta aquest curs en l’audiència pública celebrada…
Esta web utiliza cookies.