Dimecres, 4 de desembre de 2024
És notícia

Comença la campanya de dinamització comercial #FemPallars

Avatar photo

Aquest estiu les botigues i serveis del Jussà lluiran a les seves vitrines un vinil de #FemPallars per reivindicar el valor del comerç local: de proximitat i qualitat

El projecte de dinamització comercial #FemPallars arrenca aquesta setmana la campanya conjunta d’estiu amb l’eslògan “El comerç més fresc, el nostre”.

Es tracta d’una campanya senzilla a partir d’un element comú que llueixen les diferents botigues i serveis dels municipis del Pallars Jussà, en aquesta ocasió l’element és un vinil en forma de bossa de la compra dissenyat per l’empresa poblatana Cre-cre disseny.

Aquesta iniciativa es desenvolupa dos cops a l’any des que l’Ajuntament de Tremp va  iniciar el projecte comarcal de dinamització comercial (2017-2018), a la primavera o estiu i per Nadal. L’objectiu és sensibilitzar la població local i visitant sobre els valors propis del petit comerç i promoure la seva activitat, a més la campanya permet oferir una imatge de cohesió de tot el teixit comercial dels diferents municipis.

Enguany, la campanya pren més força que mai, ja que ha estat possible gràcies al finançament compartit entre els diferents ajuntaments que compten amb eixos comercials (Isona, la Torre de Capdella, la Pobla de Segur i Tremp) i el Comerç Associat de Tremp (CAT) i Pobla Activa.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Nou descompte si compres un vehicle elèctric: coneix tots els detalls

Notícia següent

Les claus de la retirada de l’Ajuntament de Tarragona en el cas INIPRO

Notícies relacionades