Dimarts, 22 d'abril de 2025
És notícia

L’alcalde Viñuales interpreta ‘No dubtaria’ per promocionar el musical solidari ‘Mamapop’

Avatar photo
El 9è Mamapop solidari estarà dedicat a la ‘Generació Movida’

Els preparatius per l’estrena del concert solidari Mamapop a Tarragona el 16 de novembre  avancen i aquest dilluns s’estrena el vídeo promocional de l’edició ‘Generació Movida’ amb la participació de nombroses personalitats i professionals de les comarques de  Tarragona. Totes i tots han mostrat el seu compromís amb aquesta iniciativa solidària  cantant al ritme del tema ‘No dubtaria’ d’Antonio Flores.

Per interpretar aquesta versió en  català hem comptat amb les veus de Rubén Viñuales, alcalde de Tarragona; Sandra Ramos, consellera de cultura i festes de l’Ajuntament de Tarragona; Noemí Llauradó, presidenta de la Diputació de Tarragona; el periodista i escriptor Xavier Grasset; els actors Oriol Grau, Fermí Fernàndez i Toni Albà; la cantant Mariona Escoda; l’alpinista Òscar Cadiach; jugadors i jugadores del Club Bàsquet Tarragona; Núria Grados, presidenta del  CBT; Marc Montalvo i Nil Jiménez, jugadors del Nàstic de Tarragona; Mariona Pujol Merino  i Júlia Vadillo Grados, influencers tarragonines; l’Associació Dones Casa del Mar de  Tarragona, personal del Port de Tarragona, Factor Energia i de l’Institut d’Investigació  Sanitària Pere Virgili.

El 9è Mamapop solidari estarà dedicat a la ‘Generació Movida’ i farà un recorregut per grans temes del pop-rock dels anys vuitanta i noranta. El dissabte 16 de novembre reunirà  sobre l’escenari del Palau Firal i de Congressos de Tarragona a una desena de cantants  solistes i a una quarantena de músics. Mamapop manté el vincle de col·laboració amb  l’Institut d’Investigació Sanitària Pere Virgili (IISPV) i els beneficis derivats del concert es  destinaran íntegrament a aquesta entitat per a la investigació en càncer de mama. 

Mamapop Tarragona compta amb el suport de Fundación Repsol, Factor Energia, el Port  de Tarragona, l’Ajuntament de Tarragona i la Diputació de Tarragona. Les entrades es  poden adquirir a www.mamapop.cat i al punt de venda físic a FarmaTarraco (C/ de Pere  Martell, 5).

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La Biennal d’Art Manifesta 15 posa el focus a Mataró

Notícia següent
Façana i rellotge de l'Ajuntament de Reus en alçada-

Junts per Reus exigeix que el Govern municipal abaixi impostos

Notícies relacionades