Diumenge, 15 de juny de 2025
És notícia

Viñuales mostra el seu condol per la mort del pilot tarragoní Carles Falcón

Avatar photo

L’alcalde de Tarragona lamenta profundament la mort del pilot tarragoní. Rubèn Viñuales ha remarcat que “Carles Falcón ens ha regalat moments meravellosos. Trasllado tot el meu suport als familiars, amics i a tot el seu equip en aquests moments tan tristos. L’esport tarragoní està de dol”.

El pilot de motos Carles Falcón ha mort a 45 anys després de patir un accident a la segona etapa del ral·li Dakar, el passat 7 de gener.

Just abans de començar el Ral·li Dakar 2024, el passat 30 de novembre, l’alcalde Rubèn Viñuales, i el conseller d’Esports, Berni Álvarez, havien rebut a l’Ajuntament a Falcón i els altres dos pilots també tarragonins participants en el Ral·li Dakar 2024: Marcel Quirós i Matías Rodríguez.  

Segons ha explicat el conseller d’Esports de l’Ajuntament de Tarragona, Berni Álvarez, “des del mateix dia de l’accident, el Consistori ha estat en contacte directe amb l’equip de Falcón per interessar-se pel seu estat de salut fins a conèixer avui la tràgica notícia de la seva mort”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Un mort i 13 ferits en el greu accident entre un camió i un autobús

Notícia següent

Inscripcions per al concurs de vídeos promocionals de colles i rua a Berga

Notícies relacionades