VÍDEO | Un incendi crema tres cotxes en un pàrquing al centre de Reus

Segons les primeres informacions, han cremat quatre vehicles i sis han quedat afectats per la virulència de les flames

10 de novembre de 2025 a les 20:06h
Actualitzat: 10 de novembre de 2025 a les 20:41h

Tres vehicles aparcats al pàrquing de zona blava del Camí de Riudoms, molt a prop de la biblioteca Xavier Amorós de Reus, han quedat greument afectats aquest dilluns al vespre després d’un incendi declarat poc abans de les set.

Segons han informat els Bombers de la Generalitat i la Guàrdia Urbana de Reus, les flames s’han estès amb rapidesa i han afectat diversos vehicles estacionats a la zona blava. Altres sis vehicles aparcats a prop han patit danys lleus a causa de la radiació del foc.

L’avís al 112 s’ha rebut a les 18.53 hores, i fins al lloc dels fets s’hi han desplaçat dues dotacions de Bombers, agents de la Guàrdia Urbana i dels Mossos d’Esquadra, així com unitats del SEM.

El foc s’ha pogut controlar i apagar en pocs minuts, i tot apunta que no hi ha ferits, només danys materials. Un cop extingides les flames, els Bombers han remullat la zona per evitar que el foc es reactivés.

L'espectacularitat de les flames ha aixecat expectació entre veïns, veïnes i gent que passejava per la zona. Les causes de l’incendi s’estan investigant.