Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
La candidata socialista per Tarragona, Valle Mellado, ha assenyalat el cinisme del Partit Popular després de fer-se públic el pacte entre PP i EH Bildu per fer-se amb totes les comissions de l'ajuntament de Vitoria-Gasteiz.
El discurs del Partit Popular era clar, no hi havia contacte del PP amb Bildu. Justament en campanya, surt a la llum aquest pacte que contradiu totalment el missatge que vol donar el partit encapçalat per Feijóo.
Mellado ha volgut assenyalar aquest pacte amb una expressió que deixa poc lloc a dubtes: 'Qué cinismo'. La resta del missatge és clar i català: "Para ganar derechos no se puede pactar con Bildu pero para conseguir sillones sí".
En el pacte a Vitoria-Gasteiz, el PP es queda amb 5, mentre que EH Bildu es queda amb sis comissions.