Dimecres, 12 de febrer de 2025
És notícia

Una quarantena de parades participen en el 4t Mercat de segona mà del Morell

Avatar photo

Nou èxit de la quarta edició del Mercat de segona mà del Morell. Una activitat impulsada des de la regidoria de Promoció econòmica de l’Ajuntament del Morell que va tenir lloc aquest diumenge a la rambla Pau Casals del municipi.

“Es van muntar una quarantena de parades”, explica la regidora de l’àrea, Mònica Casas. En total, gairebé setanta taules (hi havia persones que en van posar dues) que es van repartir al llarg de la rambla entre les 10 i les 14 hores. “El dia va acompanyar força, i al migdia es va fer un vermut popular”, continua Casas, que calcula que més de 400 persones van passar pel mercat. 

“Tothom va estar molt satisfet, tant qui va muntar parada com les persones visitants”, exposa la regidora, “i, a més, els paradistes ens van comentar que van vendre força”. I és que s’hi podia trobar una gran varietat de productes, “des de roba fins a joguines i complements per a la llar, passant per sabates, articles d’esport, decoració, llibres… Tot plegat, en bon estat i apostant per la reutilització i la reducció dels residus, fent honor al lema de l’activitat, ven allò que no utilitzes, troba allò que necessites”, acaba Casas.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Reus amplia horaris i activitats per gaudir de la ciutat durant el pont de desembre

Notícia següent

Terrassa es prepara per fer front a la possible situació d’emergència per la sequera

Notícies relacionades