Divendres, 17 de gener de 2025
És notícia

Un regidor de Vox a Salou, sobre la bandera LGTBI+: “No hissem draps”

Avatar photo

El regidor de Vox, que ha entrat per primer cop al consistori, ha carregat contra la hissada de la bandera per la celebració del Dia Internacional contra la LGTBIQfòbia

Paul Daniel Axinte, regidor de Vox a l’Ajuntament de Salou, ha provocat polèmica a les xarxes socials en qualificar de “drap” la bandera LGTBIQ+, després de la hissada simbòlica que va fer el consistori per celebrar el Dia Internacional contra la LGTBIQfòbia.

 

No hissem draps, gràcies“, va ser el missatge que va publicar Axinte a Instagram, fent-se ressò de la hissada de la bandera. A més, al seu compte de Twitter va ampliar el missatge, retuitant una publicació d’Enric Plana Alonso, membre de Vox Lleida, que “tampoc ens sotmetem al vostre evangeli sectari“.

 

El PSC de Salou s’ha fet ressò de les seves publicacions i ha volgut enviar un comunicat reprovant i denunciant públicament aquestes declaracions, i lamenten que “Vox Salou ha tardat ben poc a mostrar la seva veritable cara”.

 

Els socialistes lamenten que la portaveu de Vox a Salou, Ana Belén Rodríguez, fa dies que repeteix que “vetllen pel benestar i els drets de tots els salouencs, els que ens han votat, i els que no”, i que després un altre dels seus regidors es posicioni clarament contra el col·lectiu LGTBIQ.

 

De fet, Paul Daniel Axinte s’ha mostrat en contra dels drets d’aquest col·lectiu i la seva representació institucional en diverses ocasions a les seves xarxes socials en els últims dies.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Dimarts 4 de juliol se celebrarà el ple d’organització del govern de Vandellòs

Notícia següent

El millor cinema en català a la fresca, a l’Espai FIC-CAT de Roda de Berà

Notícies relacionades