Els Mossos d’Esquadra han detingut tres homes de 33, 51 i 62 anys com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força a l’interior d’un vehicle. Els fets van tenir lloc divendres passat al voltant de les 14.45 hores, a l’àrea de descans del Pont del Diable de l’AP-7, a l’altura de Tarragona.
Segons informen els Mossos, dies abans havien rebut diverses alertes sobre un vehicle sospitós de participar en altres incidents similars a la mateixa via. Poc després del robatori, i en el marc del dispositiu Kanpai Pista, una patrulla va localitzar el vehicle a la rotonda de confluència de l’AP-7 i l’autovia A-7 a l’Hospitalet de l’Infant.
Durant la intervenció, els agents van comprovar que el copilot havia llençat per la finestra un bitllet de 200 corones txeques, que coincidien amb la nacionalitat de la víctima. En l’escorcoll del vehicle, els Mossos van intervenir gairebé 600 euros en bitllets i monedes, dues navalles, una eina trencavidres, tres gorres i dues ulleres de sol.
La descripció facilitada dels presumptes autors coincidia amb els objectes intervinguts, i l’eina trencavidres era compatible amb la que s’havia utilitzat per trencar la finestra del vehicle. A més, el temps transcorregut entre el robatori i la localització del vehicle encaixava amb el trajecte realitzat.
Els tres arrestats acumulen prop de 120 antecedents policials, la majoria relacionats amb fets similars. Diumenge passat, van passar a disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de guàrdia de Tarragona.