Un home es desorienta i circula més de 30 quilòmetres en sentit contrari per l'AP-7

Els Mossos el van detenir alertats per diversos testimonis que van avisar que se l'havien trobat de cara

07 d'abril de 2026 a les 14:04h
Imatge d'arxiu de l'autopista AP-7
Imatge d'arxiu de l'autopista AP-7

Els Mossos d’Esquadra han detingut a Figueres un home de 76 anys per haver circulat més de 35 quilòmetres en direcció contrària per l’autopista AP-7, en un incident que va generar una situació de gran perill per a la resta d’usuaris de la via.

Els fets es van produir el dijous 12 de març cap a dos quarts d’una de la matinada, quan diversos conductors van alertar que un vehicle circulava pel tercer carril de l’autopista en sentit contrari. Agents de l’Àrea Regional de Recursos Operatius (ARRO), que en aquell moment feien tasques de prevenció contra els anomenats taloners, van rebre l’avís i van aconseguir interceptar el cotxe al quilòmetre 30 de l’AP-7, on el van retirar de la via.

En el moment de la intervenció, els policies van detectar que el conductor es trobava desorientat. Tot i això, les proves d’alcohol i drogues van donar negatiu, i es va activar l’assistència dels serveis sanitaris per valorar el seu estat.

Un cop confirmat que es trobava bé, els Mossos van procedir a la seva detenció per un delicte de conducció temerària. Segons les primeres investigacions, tot apunta que l’home es va despistar en arribar al peatge del Voló i, en lloc de continuar el trajecte, va decidir girar cua i circular en sentit contrari per l’autopista.

Sobre l'autor
Adrià Torres foto
Adrià Torres
Veure biografia
El més llegit