L'Ajuntament de Torredembarra incorporarà tres persones durant el mes d'octubre gràcies al programa Treball i Formació Entitats Locals 2026, una iniciativa del Servei Públic d'Ocupació de Catalunya (SOC) destinada a millorar l'ocupabilitat de col·lectius amb més dificultats per accedir al mercat laboral. El consistori rebrà una subvenció de 110.713,50 euros per finançar aquestes contractacions.
Els llocs de treball previstos són dues places d'auxiliar administratiu/va i una plaça de subaltern/a.
Contractes de dotze mesos a jornada completa
Les persones seleccionades formalitzaran un contracte de treball de dotze mesos a jornada completa, que inclourà 60 hores de formació obligatòria i 134 hores d'acompanyament per afavorir la seva inserció laboral.
El programa està impulsat i subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya (SOC) amb fons procedents de la Conferència Sectorial d'Ocupació i Afers Laborals del Ministeri de Treball i Economia Social.
El procés de selecció començarà al setembre
La selecció dels candidats es durà a terme durant el mes de setembre i les candidatures seran derivades exclusivament pel SOC, a través de l'Oficina de Treball de Tarragona.
L'Ajuntament només gestionarà el procés amb les persones inscrites com a demandants d'ocupació no ocupades (DONO) que compleixin els requisits establerts en la convocatòria.
Places per a aturats de llarga durada i dones en situació de vulnerabilitat
El programa contempla dues línies d'accés.
La línia PANP està adreçada a persones en situació d'atur de llarga durada que no percebin prestació per desocupació. En aquest cas s'ofereix una plaça d'auxiliar administratiu/va i una de subaltern/a.
La línia DONA està destinada a dones en situació d'atur que siguin víctimes de violència masclista o bé que es trobin en situació d'atur de llarga durada sense prestació. Aquesta línia inclou una plaça d'auxiliar administratiu/va.
Les persones interessades poden consultar els requisits complets de la convocatòria a la seu electrònica de l'Ajuntament de Torredembarra.
Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat