L'entitat comercial El Tomb de Reus ha donat a conèixer aquest dimecres, 26 de novembre, la seva Campanya de Nadal 2025. La presentació ha comptat amb l'assistència de la regidora de Projecció de Ciutat, Noemí Llauradó, que ha posat en valor la suma d’esforços entre sector públic i privat, fet que permet avançar en la consolidació del posicionament de la ciutat com a referent d’oci i de les compres a Catalunya.
La campanya, que comença el 28 de novembre i s'allargarà fins al 3 de gener, reforça el paper d’El Tomb com a motor comercial i social de Reus, i aposta per un Nadal inclusiu, participatiu i respectuós amb el medi ambient. Sota el lema “El Tomb pel Planeta”, l’entitat ha organitzat tallers de sensibilització ambiental per a infants, amb torns reservats per a la mainada amb necessitats especials, i activitats per promoure la prevenció de residus i la sostenibilitat. Les inscripcions als tallers es poden fer a través de l’aplicació d’El Tomb de Reus.
Paral·lelament, la gimcana dels follets Pere i Coia recorrerà cada setmana els aparadors de 20 establiments associats, i convidarà les famílies a participar-hi. Els infants hauran de trobar 12 figures i llegir els corresponents QR per entrar en el sorteig de diversos premis: tiquets per pujar al carrusel de manera gratuïta, entrades per al Gaudí centre, bosses de llaminadures i figures del seguici festiu. El Pere i la Coia canviaran d’establiments cada setmana per fomentar la participació i el moviment pel centre comercial de la ciutat.
Per als adults, entre tots els tiquets de compra que s’incloguin en l’aplicació d’El Tomb, se sortejaran setmanalment visites culturals, experiències relaxants, sopars i vals de compra.