Salou adjudica la neteja, manteniment i conservació dels espais verds públics i arbrat

12 de maig de 2020 a les 07:44h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

La darrera Junta de govern local de l’Ajuntament de Salou ha aprovat l’adjudicació dels diferents contractes a les noves empreses que hauran de dur a terme la neteja, el manteniment i la conservació integral dels espais verds públics i de l’arbrat viari de Salou. La novetat d’enguany radica en que, un dels lots correspon a una empresa que fomenta i promociona l’ocupació de col·lectius amb dificultats per a l’accés al món laboral o que es trobin en risc d’exclusió, segons va quedar regulat a les bases de contractació.

Així, la primera de les empreses que s’encarregarà de la zona de la via del tren cap a mar (Lot 1) és Urbaser; un segon lot s’ha adjudicat a l’empresa Gruporaga, i que portarà el manteniment de la zona de la via del tren cap a muntanya; mentre que el tercer lot, que afecta a la zona de Cap de Salou i que s’ha reservat només per a centres especials de treball serà pel Taller Àuria.

En total es destinaran 2.629.000 euros durant els 2 anys que durin les tres concessions. També és important destacar-segons es fixa als respectius contractes- que es fixaran uns estàndards de qualitat i s'incorpora un major control de la concessió a través de la implementació d'una nova plataforma on es bolcarà la informació diàriament per part de les empreses adjudicatàries; per tant, es podrà exercir un seguiment més acurat de la feina del dia a dia.

Segons es desprèn al plec de condicions del contracte amb aquesta nova distribució s’incrementa d'un 34% la superfície a mantenir, molt especialment les zones boscoses de Cap Salou i provinents dels terrenys afegits de part del CRT i, en paral·lel, també s’ha incrementat el preu del contracte d'un 25% respecte de l’anterior licitació.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit