Diumenge, 1 de juny de 2025
És notícia

Prop de 600 gimnastes i 30 clubs omplen el Pavelló Poliesportiu de Constantí

Avatar photo
El II Trofeu de Gimnàstica Rítmica i Gimnàstica Estètica de Grup Vila de Constantí continua consolidant-se com una prova de renom nacional
trofeu-constanti-gimnastica-ritmica

Aquest dissabte 24 de maig s’ha celebrat al Pavelló Poliesportiu municipal el II Trofeu de Gimnàstica Rítmica i Gimnàstica Estètica de Grup Vila de Constantí, un esdeveniment que per segon any consecutiu ha organitzat el Club Gimnàstica Estètica i Rítmica Constantí. En plena temporada esportiva, el torneig ha comptat amb la participació de prop de 600 gimnastes d’uns 30 clubs procedents de Catalunya, Andorra, Aragó i La Comunitat Valenciana. La jornada es va dividir en quatre franges de competició, dues al matí i dues a la tarda.

A falta de les últimes competicions de la temporada, el Club Gimnàstica Estètica i Rítmica Constantí ha presentat aquesta temporada 2024-2025 un total de 70 gimnastes a les diferents competicions. Per primera vegada, el club ha comptat amb dos equips federats de Gimnàstica Estètica de Grup.

A més, en la modalitat de gimnàstica rítmica escolar s’ha fet una important aposta, presentant a les tres fases comarcals un total 16 gimnastes individuals i 2 D/T.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Refugi climàtic Benavent

Benavent de Segrià continua ampliant i millorant la seva zona esportiva amb la construcció d’un refugi climàtic

Notícia següent

Miquel Subirats renuncia a l’acta de regidor de l’Ajuntament d’Amposta

Notícies relacionades