Toyota Autoforum entrega joguines solidàries

La seu dels concessionaris a Tarragona ha participat com a punt de recollida per col·laborar amb la Creu Roja

Les festes de Nadal que són, sense dubte, l’època de l’any en què arriben més joguines noves a casa dels nens i nenes de tot el món. Però tant el Pare Noel com els Reis d’Orient, sempre han agraït un cop de mà per poder aconseguir els milions de regals que necessiten per complir amb els desitjos de totes les cartes que reben.

I precisament això és el que ha fet la campanya CAP NEN NENA SENSE JOGUINA, que al Camp de Tarragona està capitanejada per Cadena Ser Tarragona-Reus i que redobla els esforços de la iniciativa anual que Creu Roja Joventut desenvolupa sota el projecte Joguina Educativa.

Toyota Autoforum, que ja havia col·laborat amb l’emissora de ràdio patrocinant les dues edicions anteriors, ha volgut implicarse encara més aquest any. I, per primera vegada, va habilitar el seu concessionari de Tarragona com a punt de recollida de joguines noves, no bèl·liques i no sexistes, per fomentar la inclusió i la cooperació entre la canalla.

“En unes festes especialment complicades per tots, era important donar visibilitat a aquesta iniciativa i més necessari que mai contribuir a dibuixar somriures als infants més vulnerables”, ha dit el seu gerent, Pere Vidales.

Una petita aportació per una gran causa

Els voluntaris de Creu Roja de Tarragona, que van treballar per ajudar als patges reials, van
visitar el concessionari Toyota Autoforum de Tarragona durant la primera setmana de gener.

Allí van recollir les prop de 40 joguines solidàries que, en menys d’una setmana, clients, familiars i treballadors d’aquesta empresa d’automoció, van aportar a la
campanya Cap Nen Nena Sense Joguina.

Una xifra que a priori podria semblar modesta, però que ambdues parts valoren molt positivament, tant pel context com pel calendari de la recollida; i que esperen ampliar en futures edicions.

En total, al Camp de Tarragona, Cap Nen Sense Joguina va recollir 3.539 joguines, 1.173 més que l’any passat.

En la valoració general, des de Creu Roja Joventut Tarragona, han assegurat que aquesta “ha estat una campanya màgica”. I els seus voluntaris van celebrar que tot i les dificultats que plantejava la situació actual, gràcies a totes les entitats, empreses i particulars que s’hi han abocat, s’hagin superat totes les expectatives.

La cara més solidària de l’any més complicat

La recollida de joguines per a Creu Roja i els patges dels Reis d’Orient, s’afegeix a una seguit d’iniciatives socials que Toyota Autoforum ha pilotat durant el 2020 a la seva àrea d’influència. En aquest calendari destaca la campanya de recollida per al Banc d’Aliments; la jornada de donació de sang per al Banc de Sang i Teixits; o la col·laboració realitzada en favor de l’AECCCatalunya Contra el Càncer de Tarragona.

“Toyota no és només una marca que creu en un món més sostenible, sinó en un futur millor. I el nostre objectiu des de Toyota Autoforum, és materialitzar aquest compromís a través de projectes com aquest i que incideixen positivament en la societat que ens envolta”, deia el seu gerent, Pere Vidales.

I és que tot i haver viscut un any especialment complicat, Toyota Autoforum i el seu equip humà, no han dubtat en mantenir i ampliar la seva faceta més solidària