La Costa Daurada llança una promoció per fidelitzar el turisme nacional i el francès i seduir el polonès el 2019

Avatar photo

Volen consolidar els clients ja existents i augmentar les operacions

El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Cambrils, Salou i Vila-seca, i la Federació Empresarial d’Hosteleria i Turisme (FEHT) han projectat un pla de promoció per al 2019 que se centra en la consolidació del turisme familiar nacional. Concretament, un 30% del pressupost del pla – de 900.000 euros- va dirigit a la fidelització del mercat espanyol. França s’endú un 20% del pressupost. També es faran accions per a seguir atraient els turistes irlandesos, alemanys, holandesos, belgues i russos. Pel que fa als nous mercats, la Costa Daurada vol seduir Polònia, país des d’on ja hi ha 11.000 places d’arribada contractades a l’Aeroport de Reus, un 250% més que el 2018. A més, també volen captar visitants dels mercats nòrdics, països de l’Europa de l’Est o nòrdics.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

L’IPC se situa al 0,9% el mes de gener a Tarragona

Notícia següent

L’IPC se situa en l’1,1% al gener a Lleida

Notícies relacionades