El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Cambrils, Salou i Vila-seca, i la Federació Empresarial d’Hosteleria i Turisme (FEHT) han projectat un pla de promoció per al 2019 que se centra en la consolidació del turisme familiar nacional. Concretament, un 30% del pressupost del pla – de 900.000 euros- va dirigit a la fidelització del mercat espanyol. França s’endú un 20% del pressupost. També es faran accions per a seguir atraient els turistes irlandesos, alemanys, holandesos, belgues i russos. Pel que fa als nous mercats, la Costa Daurada vol seduir Polònia, país des d’on ja hi ha 11.000 places d’arribada contractades a l’Aeroport de Reus, un 250% més que el 2018. A més, també volen captar visitants dels mercats nòrdics, països de l’Europa de l’Est o nòrdics.
Notícies relacionades
“Com elaborar un pla d’innovació a la meva empresa”, nou taller a Reus
Amb l’objectiu de donar resposta i promoure noves accions que ajudin a l’enfortiment del teixit econòmic, adequades a…
El brot que va intoxicar a infants a Calafell va ser pel mal estat del menjar
L’Agència de Protecció de la Salut de Catalunya ha conclòs que el brot lleu que van patir 44…
Blanes renovarà diumenge el Vot de Vila a l’Aplec de Sant Rafel, una tradició que es manté des de l’any 1795
El diumenge 22 d’octubre Blanes reviurà una de les tradicions més nostrades i longeves amb què compta aquest…