L’IMSST posa en marxa un servei de suport de tràmits en línia per a la Gent Gran

Des d’aquest mateix dilluns, l’Institut Municipal de Serveis Socials ofereix un nou servei de suport a la gent gran. Es tracta d’un assessorament adreçat a aquest col·lectiu per realitzar gestions telemàtiques.

La situació esdevinguda per la crisi sanitària i social de la covid-19 ha obligat a intensificar els tràmits telemàtics. Davant d’aquesta situació, moltes persones grans tenen dificultats en accedir a internet i poder fer gestions tant bàsiques com demanar hora al metge o tramitar algun tipus de documentació.

Per tal de donar resposta a aquesta necessitat i donar suport a les persones grans per facilitar que no es quedin excloses dels tràmits de la vida diària, es posa en marxa aquesta prova pilot en les gestions més comunes que cal fer a través d’internet.

El nou servei es planteja descentralitzat i de proximitat. Així, es posen en marxa cinc punts d’atenció: Centre Cívic de Bonavista, Centre Cívic de Torreforta, Serveis Socials Carrer Adrià (Llar Centre), Centre Cívic de Sant Pere i Sant Pau i Centre Cívic de Sant Salvador.

El servei està pensat tant per rebre derivacions des dels serveis socials com per accedir-hi des de Gent Gran Activa.  En aquest cas, cal trucar a l’oficina de Gent Gran Activa i des d’allà es buscarà dia i hora en el  punt d’accés més proper. El servei només funciona amb cita prèvia.