Divendres, 19 d'abril de 2024
És notícia

La Costa Daurada i les Terres de l’Ebre es presenten al públic com a destinacions segures i properes

Avatar photo

El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona posa en marxa les primeres campanyes de promoció i difusió de les seves marques des de la irrupció de la COVID-19 amb l’objectiu de reactivar i enfortir el sector

La Costa Daurada i les Terres de l’Ebre es presenten al públic com a destinacions segures,
atractives i que generen confiança a l’hora de tornar a planificar les vacances, en les campanyes de promoció i difusió que el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona posa en marxa per contribuir a la reactivació del sector, durament castigat per la pandèmia de la COVID-19. La nova estratègia de comunicació de les dues marques turístiques s’adreça als mercats català i espanyol, com a públics prioritaris, en l’actual conjuntura de restriccions de mobilitat i transport.

El Patronat de Turisme de la Diputació ha incrementat els seus esforços en matèria de promoció i publicitat en aquests moments de dificultats, per contribuir a enfortir el sector turístic de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre. Les campanyes permeten posicionar les dues marques en la represa de l’activitat, aprofitant que els dos territoris han passat ja a la segona fase de desescalada. Per aquest motiu, des d’aquesta setmana s’engegaran les accions de publicitat sobre les destinacions en una planificació que s’estendrà fins a la primera setmana del mes de setembre i amb una inversió global de 490.000 euros.

La presentació de la campanya s’ha fet pública als mitjans de comunicació aquest dilluns dia 25 al matí, dia en què també es posa en marxa en diferents suports. Mitjançant una roda de premsa telemàtica, la presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó, ha destacat la implicació de la institució en la reactivació del turisme en aquests moments difícils: “Davant d’aquesta profunda incertesa que ens atemoreix, cal que siguem valents, resilients i creatius; amb la nova campanya generem confiança als visitants tot ressaltant les nostres fortaleses com a destinació”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Sant Camil no suma cap mort per Coronavirus en una setmana

Notícia següent

L’Ajuntament promou una enquesta per conèixer l’impacte social de la COVID-19 a Tarragona

Notícies relacionades