El CAP Torreforta-La Granja disposarà d’un canal de Whatsapp per facilitar el contacte amb els usuaris

Es podrà contactar a través del número 634745581 de dilluns a divendres de 8.00 h a 20.00 h

Imatge recurs d'un mòbil. Foto CEDIDA

A partir del dilluns 17 d’agost, la població de referència del CAP Torreforta-La Granja disposarà d’un nou canal per contactar amb el seu Centre d’Atenció Primària a través de l’aplicació whatsapp. Una via que permet facilitar l’accés telefònic assegurant una resposta àgil amb criteris de seguretat i qualitat.

El canal garanteix una atenció i gestió de la petició de l’usuari/a, des del CAP, en les següents 24 hores de rebre el missatge. Es podrà contactar a través del número 634745581 de dilluns a divendres de 8.00 h a 20.00 h.

Després del pilotatge dut a terme, amb èxit, als centres de Salou i Miami Platja, a partir del dilluns 17 d’agost, entrarà en funcionament a Torreforta-La Granja i en les pròximes setmanes s’anirà implementant en la resta de centres de primària de la Gerència Territorial de l’ICS Camp de Tarragona amb l’objectiu de millorar l’accessibilitat dels usuaris/es al seu centre de referència.

Tot i això, cal recordar que els usuaris/es dels centres de primària de l’ICS Camp de Tarragona continuen tenint al seu abast els canals habituals existents (telèfon, web, correu electrònic, etc.).

Per a gestions, consultes o demanar cita al CAP es pot enviar un missatge a través de la web de programació de visites ics.gencat.cat, trucant al seu cap de referència o al telèfon 933268 901, també mitjançant un correu electrònic a [email protected]