Aquesta nit, al voltant de les 21:45 hores, els Bombers de la Generalitat han rebut l’avís d’un grup de joves de què s’havia originat un incendi als contenidors propers a l’entrada de l’Anella Olímpica. Els mateixos joves han assegurat que el foc ha sorgit “d’un moment a un altre” i han destacat la inseguretat i l’onada d’incidents que afecta al barri de Camp Clar.
El foc ha afectat el contenidor de paper, però la ràpida actuació dels Bombers ha evitat que s’incendiés per complet. Les flames han afectat a un conjunt de papers i fustes col·locats al voltant de les brosses, el que ha facilitat que un dels costats del contenidor quedes visiblement afectat per les flames.
La ràpida trucada d’alerta i la intervenció dels Bombers ha estat fonamental perquè no afectes a tot el conjunt de contenidors. Tot i això, els mateixos joves que han avisat al servei d’emergències s’han mostrat indignats i decepcionats amb els incidents sembla que comencen a formar part del barri de Camp Clar i els seus voltants.