Dissabte, 24 de maig de 2025
És notícia

Tarragona posarà a prova la transformació de la Rambla Nova

Avatar photo
L’última coca de la rambla serà una zona per vianants i ja s’ha començat a instal·lar senyalització, la pintura viària i la instal·lació de pilones
transformacio-rambla-nova-tarragona

Aquest matí han començat les obres per convertir l’últim tram de la Rambla Nova en una zona de vianants en motiu de les festes de Nadal. A partir del dia 28, el tram entre el carrer Girona i el Balcó es restringirà totalment al trànsit, i es convertirà en una gran plaça pública que s’unirà al passeig de les Palmeres i Balcó del Mediterrani. A més, també es pacificarà el trànsit entre el carrer Sant Agustí i el carrer Girona, pel qual podran accedir els veïns i els vehicles de càrrega i descarrega fins a les 11 del matí.

Durant aquests dies, es duran terme les accions d’adequació de l’espai que inclouen la senyalització, la pintura viària i la instal·lació de pilones.

  • La Rambla, entre el carrer Sant Agustí i el Carrer Girona, es pacificarà el trànsit i només es permetrà els vehicles de càrrega i descàrrega fins a les 11 del matí i el pas dels veïns. En aquest tram, als números senars, es concentraran els serveis – contenidors, carrega i descarrega-.
  • La Rambla entre el carrer Girona i el Balcó: s’instal·laran unes pilones que impediran el pas i es tallarà totalment el trànsit. Les terrasses s’instal·laran a la calçada.
  • El carrer Girona es canviarà de sentit i serà de baixada.
Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
amb-busos-valencia

L’AMB envia 8 busos a València per facilitar el transport després de la DANA

Notícia següent
acord port aventura urv

La URV i PortAventura World dissenyen un programa per millorar les competències de 150 treballadors del parc

Notícies relacionades