Tarragona obre el termini per sol·licitar parada per Sant Jordi

El principal escenari serà el tram de la Rambla entre el monument Roger de Llúria i la Font del Centenari

13 de març de 2026 a les 14:08h

L'Ajuntament de Tarragona ha obert el termini per sol·licitar parada per Sant Jordi de 2026. Les inscripcions estaran obertes fins a l'1 d'abril.

El mes que ve la Rambla s'omplirà de roses i llibres de les parades tradicionals en el tram entre el monument Roger de Llúria i la Font del Centenari. Les llibreries i floristeries, institucions públiques editores de llibres, grups polítics, entitats sense ànim de lucre, associacions i grups escolars, ja poden sol·licitar un espai per instal·lar les seves parades a la Rambla i a altres espais de la ciutat habilitats.

També estaran a disposició altres espais en vorera que tinguin titularitat municipal i una amplada suficient per muntar la parada i permetre la circulació de vianants.

Sobre l'autor
Anna Hernández
Anna Hernández
Veure biografia
El més llegit