Tarragona Esports presenta un programa de formació per a directius

Avatar photo

Es tracta d’un programa de gestió integral i interdisciplinar, impartit per professionals

Tarragona Esports ha presentat aquest dijous el nou programa de formació per a personal directiu i gestor d’equipaments esportius, que es realitzarà íntegrament a la sala polivalent del poliesportiu de Campclar, ubicat a l’Anella Mediterrània, a partir del 29 de setembre.

El programa començarà amb una sessió inaugural que tractarà del procés de regularització d’una entitat esportiva i els drets, deures i responsabilitats dels membres d’una junta directiva. En total, seran nou sessions fins al 10 de gener de 2023, on s’hi tractaran temes com els aspectes econòmics i la fiscalitat d’entitats esportives, els tràmits al registre d’entitats esportives, la protecció de dades, les relacions amb les administracions, l’organització d’esdeveniments esportius o la prevenció i gestió de delictes sexuals.

Es tracta d’un programa de gestió integral i interdisciplinar, impartit per professionals i que ben segur ajudarà les persones que dirigeixen clubs i entitats esportives a resoldre dubtes i millorar aspectes de la gestió esportiva diària”, ha manifestat López sobre el programa, que tindrà continuïtat amb noves propostes educatives cada trimestre.

Les sessions formatives són gratuites, les places són limitades i les inscripcions s’han de realitzar enviant un correu electronic a [email protected] fins a un dia abans de cadascuna de les sessions.

Inici de la temporada dels clubs al Palau

En la mateixa presentació, la consellera d’Esports de l’Ajuntament ha anunciat que, un cop acabada la Lliga Catalana, la primera setmana d’octubre comença la temporada per als clubs de Tarragona que han demanat l’ús de l’equipament per a entrenaments i competició. López ha informat que un total d’onze clubs faran servir el Palau la temporada 22/23.

La màxima responsable d’Esports a l’Ajuntament ha destacat al respecte “l’extraordinària resposta dels clubs tarragonins a la convocatòria per demanar l’ús del Palau” i “la gran gestió de l’equip de Tarragona Esports per adjudicar-les seguint criteris tècnics, objectius, transparents i coneguts pels clubs i prioritzant aquells clubs que no utilitzen cap instal·lació municipal en l’actualitat”.

“Èxit absolut” de la Lliga Catalana

La presentació del nou programa de formació ha servit també per valorar el desenvolupament de la primera gran competició jugada al Palau d’Esports, la final de la Lliga Catalana ACB AON, que ha tingut lloc els dies 20 i 21 a la ciutat. Amb prop de 4.000 espectadors per dia, el Palau ha omplert l’aforament als tres partits disputats.

“Ha estat un èxit absolut: l’acollida ha estat extraordinària i tot això ens confirma que Tarragona està preparada per acollir més esdeveniments d’aquest tipus, que era el nostre compromís amb la ciutat”, ha assegurat López durant la seva intervenció. La consellera ha volgut agrair a la Federació Catalana de Bàsquet la confiança en Tarragona i també l’esforç d’organització de Tarragona Esports perquè tot es desenvolupés correctament.

En l’apartat de millores, López ha volgut destacar “la ràpida reacció per reconduir al moment la situació”, en permetre portar menjar el segon dia de la competició i informant immediatament del canvi les gairebé 4.000 persones que havien adquirit entrades.

La final Joventut-Barça, programa més vist de l’any a Esport3

Pel que fa a les audiències a Esport3, que va retransmetre en directe els tres partits de la competició, l’audiència del partit de la final del dia 21 va arribar als 85.000 espectadors i una quota de pantalla de 5%, xifres espectaculars per un canal d’esports. La final Joventut-Barça a Tarragona ha estat el programa més vist de l’any a Esport3. Al web, la final ha tingut fins ara 25.000 reproduccions.

D’altra banda, el canal va aconseguir el primer dia un 1,5% de quota de pantalla del dia, una de les millors de l’any, amb els dos partits de bàsquet de la Lliga Catalana: l’ún amb 49.000 espectadors i una quota del 2,5%; i l’altre amb 16.000 espectadors i una quota de l’1,5%. En digital, els dos partits han tingut fins ara 40.000 reproduccions.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Neix Bici Lab Andorra, un concepte innovador de museu

Notícia següent

Les propostes de Lloret de Mar pel Dia Nacional del Turisme

Notícies relacionades