El taller familiar 'Les joguines de la prehistòria' aterra a Sarral per mostrar la vida quotidiana de fa milers d'anys

L’arqueòloga i divulgadora Andrea Alias ha estat l'encarregada de conduir el taller i les diverses activitats

01 d'agost de 2025 a les 08:56h

Aquest passat dimecres 30 de juliol al matí, el pavelló de Sarral ha acollit el taller familiar “Les joguines de la prehistòria”, una activitat organitzada per l’Ajuntament de Sarral amb la col·laboració de l’Oficina Jove de la Conca i l’IPHES

El taller, conduït per l’arqueòloga i divulgadora Andrea Alias de l’Institut de Paleoecologia Humana i Evolució Social (IPHES), ha estat tot un èxit de participació. La canalla ha gaudit moltíssim amb les explicacions d’Alias, que ha sabut captivar l’atenció dels infants tot transportant-los a la vida quotidiana de la prehistòria. 

Durant l’activitat, els nens i nenes han pogut pintar un mural col·lectiu inspirat en l’art rupestre i han elaborat un rodet prehistòric, una joguina tradicional d’aquella època.  

L’experiència ha estat tant educativa com divertida, i ha permès a les famílies compartir una estona d’aprenentatge i creativitat. 

L’activitat ha comptat amb el suport de la Universitat Rovira i Virgili i la Diputació de Tarragona, i ha estat gratuïta i oberta a tot el públic familiar.