Setmana moguda a Valls: 2 operatius amb detinguts, 6 perruqueries sota la lupa i molta droga

Dos dels detinguts van emprendre-la a cops contra els agents, un d'ells amb 22 dosis de drogues a sobre i pendent d'entrar a la presó

27 de març de 2026 a les 19:20h
Actualitzat: 27 de març de 2026 a les 19:23h

Un dispositiu conjunt dels Mossos d’Esquadra, la Policia Local de Valls, la Guàrdia Civil, la Policia Nacional i Inspecció de Treball ha acabat amb tres detinguts i desenes d’infraccions en dues actuacions fetes aquest dimarts i dijous a Valls i al Pla de Santa Maria (Alt Camp).

Els arrestats, de 21, 23 i 33 anys, estan acusats de delictes d’atemptat contra els agents de l’autoritat, ocupació il·legal d’immobles i defraudació de fluid elèctric. En el cas del detingut de 23 anys, també se li atribueix un delicte contra la salut pública, a més de tenir una ordre d’ingrés a la presó i tres requisitòries pendents.

 

Fugida, pedrades i detencions al Barri Antic

El primer operatiu, desplegat dimarts al Barri Antic de Valls, es va centrar en la lluita contra la defraudació elèctrica. Els agents van detectar tres homes sospitosos en un immoble i, en advertir la presència policial, van fugir corrents. Poc després van ser interceptats, però van reaccionar de manera violenta, llençant pedres i agredint els agents, fet que va motivar la seva detenció.

Durant l’actuació, un dels arrestats portava 22 dosis de cocaïna i tenia pendent una ordre judicial d’ingrés a la presó.

 

Inspeccions i múltiples denúncies

En el mateix dispositiu es van inspeccionar dos establiments a Valls i un al Pla de Santa Maria. Els Mossos van aixecar quatre actes —tres per tinença de drogues i una per permetre’n el consum—, mentre que la Policia Local va tramitar 21 denúncies administratives.

La Policia Nacional va citar cinc persones per situació irregular i la Guàrdia Civil va imposar vuit sancions relacionades amb normativa laboral, sanitària i tributària.

 

Segon dispositiu en perruqueries i barberies

Dijous, els mateixos cossos van dur a terme una segona actuació centrada en sis perruqueries i barberies de Valls. En aquest cas, els Mossos van aixecar tres actes per tinença de substàncies estupefaents.

La Policia Local va detectar 39 infraccions administratives, principalment per manca de llicència i assegurança. Paral·lelament, la Policia Nacional va citar sis persones per irregularitats en matèria d’estrangeria i la Guàrdia Civil va aixecar vuit actes més per infraccions fiscals i de contraban.

Inspecció de Treball també va intervenir en el dispositiu, amb set actes per infraccions de la normativa laboral i de la Seguretat Social.

Els tres detinguts han passat aquest divendres a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Valls, en una operació que posa el focus en el control policial i administratiu en diversos sectors del municipi.

Una de les barberies inspeccionades en un operació policial a Valls
Sobre l'autor
eric mendo foto
Eric Mendo
Veure biografia
El més llegit