La segona sessió d'Onades Inclusives tindrà lloc demà a la Platja Llarga

13 de desembre de 2023 a les 16:38h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Demà, divendres 25 d’agost, la platja Llarga acollirà la segona sessió de la tercera edició d’Onades Inclusives, una iniciativa impulsada per l’associació Si jo puc, tu també #epilep que compta amb la col·laboració de Tarragona Esports. Davant l’èxit d’aquesta activitat, la qual va exhaurir les inscripcions de la primera sessió que es va dur a terme a finals de juliol, demà es tornaran a oferir sessions de pàdel surf inclusiu amb la participació d’una trentena de persones.

De fet, enguany, per primera vegada i per donar cobertura a totes les persones que volen gaudir d’aquesta activitat, es farà una tercera jornada el pròxim diumenge dia 3 de setembre.

L’activitat començarà demà a les 10.30 h davant del Club de Vela de la platja Llarga i s’allargarà fins a les 13.30 h i es faran tres sessions de pàdel surf: Una a les 10.30 h, una altra a les 11.30 i l’última a les 12.30 h. L’objectiu de les Onades Inclusives, les quals també compten amb el suport del Club de Vela de la platja Llarga i del Consell Esportiu del Tarragonès, és donar a conèixer l’epilèpsia i oferir la possibilitat a persones amb discapacitat de gaudir del pàdel surf amb familiars i amics.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit