Salou reclama el seu lideratge a les accions de promoció turística amb la marca Costa Daurada

Avatar photo

L’alcalde de Salou, Pere Granados, no signa el ‘Conveni Córner’ Costa Daurada, a l’espera de formalitzar un conveni bilateral amb el Patronat de Turisme de la Diputació que permeti a Salou tenir una presència molt més destacada a les fires més importants d’Europa i d’Espanya

Pere Granados ha justificat de valent els motius pels quals Salou no ha signat el ‘Conveni Córner’ Costa Daurada, un acord que té com a finalitat la promoció conjunta i coordinada de la destinació en fires i promocions nacionals, estatals i internacionals.

Ho ha fet amb un argument convincent: Salou és el municipi turístic de costa més important de Catalunya i ha representat, enguany, el 58% de totes les places oferides a la Costa Daurada.

És per això que l’alcalde ha estat crític amb el Patronat de Costa Daurada de la Diputació de Tarragona, perquè a la darrera edició de FITUR la marca Salou no tenia cap visibilitat dins de l’estand de Catalunya. Per contra, ha valorat el suport de Turespaña i altres institucions, les quals sí que donen la consideració que mereix la marca Salou.

Les negociacions amb el Patronat de Turisme Costa Daurada i el municipi de Salou van iniciar-se la setmana passada i ara s’està a l’espera que el Patronat de la Diputació faci arribar una proposta d’acord bilateral que facilitaria que Salou signés el Conveni Córner.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El Govern d’Andorra envia 7.500€ per als afectats del terratrèmol a Turquia i Síria

Notícia següent

Calafell destinarà dues terceres parts de les inversions al barri de Segur

Notícies relacionades