Pere Granados ha justificat de valent els motius pels quals Salou no ha signat el ‘Conveni Córner’ Costa Daurada, un acord que té com a finalitat la promoció conjunta i coordinada de la destinació en fires i promocions nacionals, estatals i internacionals.
Ho ha fet amb un argument convincent: Salou és el municipi turístic de costa més important de Catalunya i ha representat, enguany, el 58% de totes les places oferides a la Costa Daurada.
És per això que l’alcalde ha estat crític amb el Patronat de Costa Daurada de la Diputació de Tarragona, perquè a la darrera edició de FITUR la marca Salou no tenia cap visibilitat dins de l’estand de Catalunya. Per contra, ha valorat el suport de Turespaña i altres institucions, les quals sí que donen la consideració que mereix la marca Salou.
Les negociacions amb el Patronat de Turisme Costa Daurada i el municipi de Salou van iniciar-se la setmana passada i ara s’està a l’espera que el Patronat de la Diputació faci arribar una proposta d’acord bilateral que facilitaria que Salou signés el Conveni Córner.