S’ajorna la Terrafira, la mostra d’artesania, gastronomia, comerç i entitats del Morell

12 de maig de 2021 a les 14:35h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

En condicions normals, aquest mateix cap de setmana s’hauria de celebrar una nova edició de la Terrafira, la mostra d’artesania, gastronomia, comerç i entitats del Morell. Un esdeveniment que, amb les restriccions actuals, no es pot dur a terme com desitjaria la regidoria de Promoció econòmica del consistori morellenc. 

“El més bonic era l’ambient que es creava amb tots els estands, i les activitats culturals i gastronòmiques paral·leles, que actualment no es poden realitzar”, indica la regidora de Promoció econòmica, Mònica Casas

L’Ajuntament, doncs, ha pres la decisió d’ajornar la cita i mirarà de situar-la de nou en el calendari. Les dates es consensuaran amb l’Associació de Comerciants i Professionals del Morell, amb l’esperança que abans d’acabar l’any es pugui realitzar una Terrafira amb seguretat i totes les garanties.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit