Reus tornarà a convertir un dels seus equipaments municipals en un escenari de por aquest cap de setmana amb una nova edició del Túnel del Terror. L’activitat, impulsada per la Regidoria de Joventut i creada amb la participació directa d’una cinquantena de joves, se celebrarà al Centre Cívic Migjorn els dies 24 i 25 d’octubre.
El recorregut es podrà visitar dissabte, de 18 a 22 hores, i diumenge, de 17 a 21 hores. Aquest any, la proposta es trasllada a la zona sud de la ciutat amb la voluntat d’acostar les activitats juvenils al barri Fortuny i descentralitzar la programació habitual.
Sota el títol “La por torna a despertar”, la 13a edició farà una mirada retrospectiva a la trajectòria del Túnel del Terror, recuperant l’essència d’edicions anteriors però amb una escenografia i una posada en escena renovades.
Una cinquantena de joves creen l’espectacle
Des de principis d’octubre, prop de 50 joves de Reus treballen en la preparació de l’activitat. Alguns ja havien participat en edicions anteriors, mentre que d’altres s’hi han incorporat aquest any.
Els mateixos participants s’encarreguen de crear el guió, definir els personatges i preparar l’escenografia. El projecte compta amb l’acompanyament artístic de l’actor i escenògraf Alex Manríquez, responsable de dirigir l’espectacle.
Maquillatge, disfresses, efectes de llum i so i diferents decorats serviran per transformar el Centre Cívic Migjorn i crear una experiència immersiva en què els visitants hauran d’avançar entre la foscor i els personatges del recorregut.
L’activitat està recomanada a partir dels 12 anys i el circuit estarà adaptat per a persones amb mobilitat reduïda.
Tres litres de llet per aconseguir una entrada
El Túnel del Terror manté també el seu vessant solidari. Per obtenir una entrada caldrà aportar tres litres de llet, que es destinaran al Banc dels Aliments de Reus.
Les entrades es poden recollir fins aquest dijous 22 d’octubre al Casal de Joves La Palma, entre les 10 i les 14 hores i de 16.30 a 19 hores, fins que s’esgotin.
També se’n podran aconseguir divendres 23 al mateix Centre Cívic Migjorn durant tot el dia i durant les jornades de dissabte i diumenge mentre hi hagi disponibilitat.
L’accés al Túnel del Terror es farà pel carrer Riera de l’Escorial, 24.
Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
