Renfe suspèn el servei entre Torredembarra i Cambrils aquest cap de setmana

No hi haurà trens de les onze de la nit a les set de la matinada avui i demà dissabte

temps lectura-Temps de lectura: < 1 minut

Renfe ha anunciat la modificació del servei entre Torredembarra i Cambrils (Tarragona) entre aquest divendres i diumenge que ve per les obres per a implementar el tercer carril del Corredor Mediterrani que està realitzant Adif.

En un comunicat aquest divendres, l’empresa ha explicat que el servei estarà totalment tallat entre les 23 hores d’aquest divendres i les 7 hores d’aquest dissabte i en el mateix horari en la nit del dissabte al diumenge.

El tren amb sortida de Reus (Tarragona) a les 5.37 hores del dissabte tindrà un servei alternatiu per carretera fins a Sant Vicenç de Calders (Tarragona), mentre que els trens amb sortida a Reus a les 6.41 hores del dissabte i el diumenge sortiran a les 7.08 hores.