Un sisme de magnitud 2,6 ha tingut lloc aquest dimecres 24 de setembre a les 8.18 h al matí a la costa del Baix Camp, en una zona situada entre l’Ametlla de Mar i Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
Segons l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya (ICGC), el terratrèmol, amb epicentre al mar, no ha provocat cap afectació ni desperfecte. Tot i que moviments d’aquesta intensitat poden arribar a percebre’s de forma molt suau a les rodalies.
L’últim moviment sísmic registrat a la demarcació de Tarragona va tenir lloc el passat 27 de juliol. Segons dades de l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya (ICGC), el terratrèmol, de magnitud 2,7, es va produir mar endins, a uns vint quilòmetres de la costa situada entre Tarragona i Torredembarra. L’epicentre es va localitzar a les 18.29 hores.
El sisme no es va arribar a sentir a les poblacions més properes del Tarragonès, com Tarragona ciutat, Torredembarra o Cap Salou. Tal com va informar l’ICGC, només els vaixells que navegaven a prop de la zona haurien pogut percebre la sacsejada, que en cap cas no va provocar desperfectes ni incidències.