Una administració de loteries situada a El Corte Inglés de Tarragona validat un dècim guanyador de La Primitiva que ha deixat 41.000 euros a un afortunat. El sorteig realitzat ahir dissabte va deixar un premi de segona categoria (cinc encerts més el número complementari) a un veí de la capital de la Costa Daurada.
Tal com ha recollit el Diari de Tarragona, la combinació guanyadora va ser els números 16-12-01-45-07-24, amb el 24 com a complementari i el 4 com a reintegrament. D'aquesta forma, una vegada l'afortunat es va adonar, es va dirigir a l'Administració de Loteria número 22 de Tarragona, situada a El Corte Inglés, per validar el seu bitllet.
Aquest mateix número també ha deixat premiats en altres demarcacions de la resta de l'estat com Villacañas (Toledo), Madrid, Burgos, Alcolea (Córdoba) o Castril de la Peña (Granada).
