Pluja de diners a Tarragona: 41.000 euros de La Primitiva

La sort va visitar El Corte Inglés de Tarragona, deixant un premi de segona categoria que canviarà la vida d'un veí

15 de març de 2026 a les 12:28h

Una administració de loteries situada a El Corte Inglés de Tarragona validat un dècim guanyador de La Primitiva que ha deixat 41.000 euros a un afortunat. El sorteig realitzat ahir dissabte va deixar un premi de segona categoria (cinc encerts més el número complementari) a un veí de la capital de la Costa Daurada. 

Tal com ha recollit el Diari de Tarragona, la combinació guanyadora va ser els números 16-12-01-45-07-24, amb el 24 com a complementari i el 4 com a reintegrament. D'aquesta forma, una vegada l'afortunat es va adonar, es va dirigir a l'Administració de Loteria número 22 de Tarragona, situada a El Corte Inglés, per validar el seu bitllet. 

Aquest mateix número també ha deixat premiats en altres demarcacions de la resta de l'estat com Villacañas (Toledo), Madrid, Burgos, Alcolea (Córdoba) o Castril de la Peña (Granada).