Divendres, 29 de març de 2024
És notícia

El Parc Central de Tarragona llança una impactant campanya sobre l’Alzheimer

Avatar photo

L'acció es desenvoluparà en suport físic i plataformes en línia

Parc Central es bolca de ple amb la Setmana de l’Alzheimer i llança una campanya d’impacte visual que preveu arribar a més de 150.000 persones en 7 dies. Amb motiu del Dia Mundial de l’Alzheimer, el centre comercial canvia tota la seva cartelleria durant aquesta setmana i la substitueix per missatges de sensibilització que es relacionen amb la realitat d’aquesta malaltia. L’objectiu és conscienciar sobre la importància de la detecció, la prevenció i la recerca d’aquesta demència.

Amb el títol “Imagina’t quedar-te en blanc”, el centre comercial utilitza tots els seus canals de comunicació, online i offline, per conscienciar els clients a través de la introducció de missatges que els facin reflexionar sobre aquesta malaltia i alguns dels seus símptomes comuns que afecten la memòria, orientació o planificació de tasques, entre d’altres, dificultant la capacitat de desenvolupar els qui la pateixen les tasques diàries. Així, els visitants del centre comercial trobaran missatges en ascensors, caixers, entrades, miralls i altres espais. A tall d’exemple, alguns d’aquests impactes porten per frase “Imagina’t quedarte en blanc i no recordar el pin de la targeta” o “Imagina’t quedar-te en blanc i no recordar a quina planta vas”.

A més dels suports físics, l’acció es desenvoluparà també a les plataformes en línia de Parc Central. Així, la web, APP i xarxes socials del centre comercial es tenyiran de blanc amb missatges associats a l’acció que hagin de dur a terme en aquests canals com navegar per la web, donar un like, buscar una botiga, etc.

Francisco Lambea, gerent de Parc Central, ha afirmat que “per Parc Central cada dia passen milers de persones i volem posar el nostre granet de sorra a la sensibilització sobre l’Alzheimer, una malaltia molt estesa de la qual tots coneixem algú que la pateix o l’ha patit. Amb aquesta acció volem que els visitants se sentin per un segon a la pell d’un malalt amb Alzheimer, per així intentar ajudar en l’acceptació i normalització de la malaltia”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Badalona presenta el balanç de les seves platges d’aquesta temporada 2022

Notícia següent

L’Ajuntament, decidit a cercar solucions per a les platges de Roda de Berà abans del proper estiu

Notícies relacionades