Dijous, 10 d'abril de 2025
És notícia

Obre portes la nova Sala de vetlles municipal de Constantí

Avatar photo
El nou equipament, que ha tingut un cost de 590.000 euros, s’ha beneficiat d’una subvenció de 315.082 euros del PAM de la Diputació

El passat dissabte 5 d’abril va obrir portes la nova Sala de vetlles a Constantí. L’acte va comptar amb la presència de l’alcalde, Óscar Sánchez, diversos representants del consistori municipal, i la presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó. El nou equipament, que ha tingut un cost de 590.000 euros, s’ha beneficiat d’una subvenció de 315.082 euros del PAM de la Diputació de Tarragona.

Ubicada a l’Avinguda de les Forques, entre el nucli urbà del poble i el cementiri, aquest nou servei a la ciutadania, que molt aviat entrarà en funcionament, ofereix 327 metres quadrats d’atenció propera, íntima i familiar en un moment tan difícil com és el comiat d’un ésser estimat. D’aquesta manera, els veïns i veïnes de Constantí ja podran fer ús de la sala de vetlles multiconfessional, amb la qual cosa no hauran de desplaçar-se a altres municipis per donar l’últim comiat als familiars, amics o veïns.

L’equipament disposa d’un ampli vestíbul i dues sales de vetlla, un punt d’informació, serveis adaptats i tots els espais i materials necessaris per a la preparació del difunt.

El projecte contempla l’accés rodat des de l’Avinguda de les Forques. El punt d’accés se situa de manera que es permet la distribució d’una zona d’aparcament per a un total de 21 vehicles per a ús públic i 1 aparcament per a vehicle especial. Des d’aquesta zona s’accedeix peatonalment a l’entrada de l’edifici, i de forma rodada a la rampa que comunica amb la planta soterrani de l’edifici i a la part del solar que queda en reserva per a futurs equipaments.

 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Torredembarra engega una campanya per impulsar el cens d’animals de companyia

Notícia següent

El Pla de Barris del Carmel millora l’accessibilitat dels Jardins de Jaume Planas i Alemany

Notícies relacionades