La novetat de Mercadona més aplaudida dels últims anys arriba per fi al centre de Tarragona

La cèntrica botiga tarragonina era una de les poques que encara no havia incorporat aquesta novetat, que arriba de cop a 2 establiments de la comarca

06 de desembre de 2025 a les 18:31h
Actualitzat: 06 de desembre de 2025 a les 18:31h
Mercadona de la plaça Corsini de Tarragona | FOTO: Alfons M. Galofré (Google Maps)
Mercadona de la plaça Corsini de Tarragona | FOTO: Alfons M. Galofré (Google Maps)

Mercadona ha iniciat la campanya de Nadal amb una bateria de novetats i, entre elles, una ampliació notable del seu servei de plats preparats. El format ‘Listo para comer’, que en els últims anys s’ha convertit en un dels motors de creixement de la companyia, arriba ara també al Camp de Tarragona amb l’obertura simultània de nous punts de venda, tal com ha avançat la companyia valenciana.

L’última setmana de novembre ha estat especialment intensa per a la cadena, amb 23 supermercats arreu de l’Estat que han estrenat aquesta secció, sigui en botigues de nova inauguració o en establiments reformats. A Catalunya n’hi ha quatre, i dos d’aquests són al territori tarragoní:

  • Creixell (24 de novembre) – Carrer del Mercat, 57
  • Tarragona ciutat (28 de novembre) – Plaça Corsini, 9

Amb aquestes incorporacions, la cadena reforça un servei que ofereix plats tradicionals elaborats diàriament, pensats per consumir al moment o escalfar a casa. En alguns establiments, a més, s’hi incorpora una zona amb begudes fredes i taules perquè el client hi pugui dinar amb comoditat dins el mateix supermercat.

 

Un sector en expansió i una aposta estratègica

Mercadona fa temps que impulsa aquest model basat en la conveniència. El servei ‘Listo para comer’ funciona com a laboratori gastronòmic i logístic, segons fonts del sector, i la seva implantació continua creixent. El proveïdor principal, Familia Martínez, ha anunciat una inversió de 150 milions d’euros per construir una nova planta especialitzada en productes preparats i un centre logístic adjacent, amb l’objectiu de donar resposta a l’augment de demanda del menjar preparat refrigerat.

El president de Mercadona, Juan Roig, ha defensat reiteradament que la manera de cuinar canviarà profundament en els pròxims anys: “A mitjan segle XXI no hi haurà cuines tal com les entenem”, ha afirmat en més d’una ocasió, subratllant la importància de facilitar solucions ràpides i de qualitat.

 

Altres novetats recents a les botigues

La cadena també ha incorporat codis QR en molts productes per consultar-ne la traçabilitat, ha desplegat un nou model de peixateria i millorat els accessos i aparcaments en diferents supermercats. A més, continua implantant màquines de cafè per emportar, una de les demandes creixents dels clients.

Amb l’arribada de Nadal i l’inici del període de màxima activitat comercial, l’expansió del servei de menjar preparat es consolida com una de les grans apostes de Mercadona —i el Camp de Tarragona ja forma part d’aquesta nova fase de creixement.

Sobre l'autor
eric mendo foto
Eric Mendo
Veure biografia
El més llegit