La nova atracció de PortAventura ja té data d'obertura

El parc temàtic estrenarà la seva nova experiència en forma de prellançament per als seus socis i més tard s'obrirà al públic general

12 de novembre de 2025 a les 10:32h
Actualitzat: 12 de novembre de 2025 a les 10:32h

PortAventura World ja s'ha acomiadat de la temporada de Halloween, una de les més exitoses del parc, i prepara l'arribada de la temporada de Nadal, que enguany portarà com a novetat l'estrena de la nova atracció i experiència virtual del complex

Segons ha informat PortAventura als seus socis, la seva nova experiència de realitat virtual mixta, ‘Expedició ULUM’, obrirà les portes en exclusiva per als socis del parc —aquells que disposen de passis anuals— els pròxims dies 22 i 23 de novembre.

Serà en forma de prellançament, just el cap de setmana que comença la temporada de Nadal i que donarà un nou motiu per visitar el parc temàtic durant les festes. De moment, però, no ha transcendit la data de l'obertura oficial de l'atracció, que probablement dependrà de l'èxit d'aquest prellançament i dels possibles problemes que s'hi puguin detectar. 

 

Expedició ULUM, la nova atracció de pagament de PortAventura

‘Expedició ULUM’ segueix el ritme marcat per altres experiències similars al parc, com va ser ‘Hysteria in Boothill’, una de les primeres experiències de realitat virtual mixta en un parc temàtic a tot el món, i que més tard van repetir amb ‘El Diablo Neo’, en aquest cas fent servir ‘El tren de la Mina’.

D'aquesta manera, es confirma que la nova atracció serà de pagament, és a dir, tindrà un preu a banda del preu de l'entrada al parc, tot i que els socis podran preestrenar-la de forma completament gratuïta.

La nova experiència de PortAventura estarà ubicada en un sector propi dins del parc, concretament a l'àrea temàtica de Mèxic, a la zona on fins fa poc hi havia l'atracció infantil dels Potrillos, i al costat del Secreto de los Mayas y de l'Huracán Condor.

La seva temàtica estarà relacionada amb els dinosaures, tal com s'aprecia a les imatges promocionals i de màrqueting de l'atracció, però es desconeix encara en què consistirà exactament. El que sí que se sap és que els usuaris i visitants del parc hauran de dur unes ulleres de realitat virtual i també un aparell a les mans que simularà ser una llanterna.