El Nàstic de Tarragona està planificant la temporada 25-26 amb una plantilla gairebé totalment renovada. El club ha anunciat l'adeu d'Ander Gorostidi després que aquest rebutgi l'oferta de renovació per iniciar una nova etapa al Ràcing de Ferrol. Després de tres anys, el migcampista de Sant Sebastià s'incorporarà a l'entitat de Galícia i després d'acomiadar-se del club grana, aquests han anunciat un nou reforç.
David Alba, el jove defensa de 26 anys provinent del CF Fuenlabrada, ha signat pel Nàstic de Tarragona fins al juny del 2027. El jugador va formar-se al planter del Getafe i va jugar al CD Leganés B durant dues temporades. Després, ha jugat un total de 66 partits amb CF Fuenlabrada, on ha aconseguit una experiència important al grup 2 de Primera Federació.
David Alba aporta solidesa defensiva al Nàstic de Tarragona
La nova incorporació del Nàstic aportarà solidesa defensiva a l’equip entrenat per Luis César. Entre les seves qualitats destaca per la seva contundència física i agressivitat; a més a més de la seva capacitat d’anticipació i de sortida de pilota.
Gràcies a aquesta nova incorporació, el Nàstic dona inici a la nova temporada amb una incorporació de garanties. Tot i això, el club grana i l'afició s'ha acomiadat d'un jugador molt important com és Ander Gorostidi. Igualment, Luis César Sampedro ja ha començat a dissenyar la seva plantilla pel curs 25-26, generant una gran expectació entre l'afició del Nou Estadi Costa Daurada de Tarragona quan falten poques setmanes per iniciar la pretemporada.