Més varietat comercial a l’Aeroport de Reus des d'ara: acaba d'obrir una nova botiga

La nova botiga, instal·lada a la zona d’embarcament de vols internacionals No Schengen, incorpora un espai orientat al públic familiar i als passatgers més petits

21 d'octubre de 2026 a les 11:23h

L’Aeroport de Reus ha estrenat aquest mes d’octubre la nova botiga infantil Tutti Frutti, situada a la zona d’embarcament dels vols internacionals No Schengen. L’obertura amplia l’oferta comercial del recinte i hi afegeix un espai específicament pensat per al públic familiar i per als passatgers més petits.

Proposta comercial orientada a les famílies

Amb aquesta incorporació, l’aeroport reforça els serveis disponibles per als viatgers i incorpora una oferta més diversificada, amb opcions adaptades a diferents necessitats.

Tutti Frutti arriba a l'aeroport de Reus 

La botiga està especialitzada en dolços, xocolates i llaminadures, i també inclou una selecció de joguines i souvenirs, uns productes que encaixen amb les ubicacions habituals d’aquest establiment en aeroports i estacions de tren.

Una cadena amb presència a tota Espanya

Tutti Frutti va ser fundada per Rodolfo Sirera i ha crescut fins a sumar més de 20 botigues a Espanya, la majoria de les quals es troben en aeroports i estacions ferroviàries.

L’arribada a Reus s’emmarca en aquesta estratègia de presència en punts de trànsit elevat, on el perfil del client combina el viatge amb la compra de productes de consum immediat i d’impuls.

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara