Dissabte, 26 d'abril de 2025
És notícia

Més de 50 persones consulten els seus dubtes sobre sexualitat i identitat de gènere

Avatar photo

El Servei d'Atenció Integral a les Diversitats Sexuals i de Gèneres (SAI) de Tarragona compleix el seu primer aniversari

Un total de 56 persones han contactat en el primer any d’existència del Servei d’Assistència Integral a les diversitats sexuals i de gènere (SAI) per resoldre dubtes i afrontar situacions personals complexes. A més, han impulsat formacions a 60 treballadors municipals, així com enquestes a centenars d’habitants de la ciutat per elaborar una diagnosi. Aquest dijous 17 de maig se celebra arreu del món el dia mundial contra la LGBTIfòbia i és per aquest motiu que organitzen diferents activitats al llarg de la setmana que culminaran en unes jornades el mateix dijous al Teatre de Tarragona.

Les persones ateses són sobretot joves d’entre 19 i 23 anys i en la seva majoria (35) són casos relacionats amb les identitats de gènere. A través del SAI s’han fet derivacions al servei de Trànsit, els col·legis professionals de psicologia i d’advocats, a la plataforma Gènere Lliure o a Creu Roja.

Segons la consellera de Serveis a la persona, Ana Santos, “al principi es va haver d’ampliar l’horari a dos matins i a una tarda a la setmana”. El SAI es troba ubicat a l’edifici de l’antiga facultat de Lletres, a la plaça Imperial Tàrraco.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Robin Torres: “Mecano segueix de moda, s’ha quedat etern en el temps”

Notícia següent

Treballadors de deixalleries i punts verds de Barcelona fan vaga

Notícies relacionades