La Paella popular 2025 de la Pobla de Mafumet ja és història, tota vegada que aquesta va tenir lloc dissabte passat, enmig d’un ambient de germanor i convivència en què, un any més, es va fomentar la cohesió social del municipi. Tot plegat va tenir lloc, com de costum, amb l’acte més multitudinari d’entre tots els que tenen lloc al calendari lúdic i cultural del municipi.
De fet, van ser més de 1.700 persones les que van participar de la 32a edició de la Paella popular, la qual va comptar com és habitual amb una àmplia representació del teixit institucional, empresarial i social del territori. Pel que fa a les colles de pobletans, se’n van registrar fins a 68, cadascuna de les quals va cuinar la seva pròpia paella a partir dels ingredients i estris facilitats per l’Ajuntament.
Amfitrions, convidats i participants van compartir una jornada que va molt més enllà del propi àpat, atès que s’inicia a primera hora del matí i s’allarga fins ben entrada la matinada. Al llarg del dia es van succeint diferents propostes d’animació per a tota la família: des del karaoke a la xaranga, passant per l’animació itinerant per les taules, amb personatges infantils, xanquers i mags. També hi va haver, com de costum, minidisco infantil, pinta cares i berenar popular, en una jornada que es va allargar fins a altes hores de la nit amb l’animació musical oferta pels DJ locals.

La Diada de Catalunya
La 32a Paella popular ja forma part del record de les Festes d’Estiu 2025 de la Pobla de Mafumet, junt amb altres activitats tan destacades com la Trobada Romescaire o el concert d’estiu amb Carlos Baute, entre altres iniciatives celebrades al municipi durant els mesos estiuencs.
Amb tot, la programació de les Festes d’Estiu encara guarda dues cites clàssiques d’aquestes dates i que serviran com a cloenda de la programació, com són la tradicional nit d’havaneres i rom cremat, amenitzada musicalment en directe per Son de l’Havana (dimecres 10, a les 21.30 h, a la Carpa dels Jardins del Pavelló). L’endemà dijous, 11 de setembre (12 h, Carpa de les Moreres), tindrà lloc el vermut musical de la Diada de Catalunya, i que, en aquesta ocasió, estarà amenitzat per Versió.cat.