Mercadona busca 150 treballadors a Tarragona amb sous de més de 1.700 euros

Les persones interessades poden inscriure’s directament a través del lloc web de Mercadona, on també s’indiquen les condicions laborals

23 de febrer de 2026 a les 10:41h
Actualitzat: 23 de febrer de 2026 a les 10:43h

Mercadona ha iniciat aquest mes de febrer el procés de selecció per incorporar 150 persones a la seva plantilla de cara a la campanya d’estiu a la demarcació de Tarragona. L’empresa busca cobrir vacants als seus supermercats del Camp de Tarragona i de les Terres de l’Ebre per garantir un servei òptim durant els mesos de més demanda, entre juny i setembre.

Les ofertes al Camp de Tarragona inclouen supermercats de Valls, Cambrils, Reus, Vandellòs i L’Hospitalet de l’Infant (Baix Camp), Calafell i El Vendrell, Montblanc, Altafulla, Creixell, Tarragona ciutat, Salou i Vila-seca. A les Terres de l’Ebre, les vacants són per a Mora d’Ebre (Ribera d’Ebre), L’Ametlla de Mar, Deltebre i Tortosa (Baix Ebre), Amposta i La Ràpita (Montsià).

Les persones interessades poden inscriure’s directament a través del lloc web de Mercadona, on també s’indiquen les condicions laborals. El salari per a una jornada completa és de 1.734 euros bruts al mes i, segons l’empresa, “la formació específica que reben les noves incorporacions des del primer dia permet desenvolupar les seves funcions amb eficàcia i seguretat sense necessitat d’experiència prèvia”.

Un altre aspecte destacat és la planificació horària. Mercadona lliura els horaris amb antelació, concretament el dia 20 de cada mes, de manera que els treballadors poden organitzar millor el seu temps i adaptar-se a les necessitats de l’empresa durant la temporada alta. A més, la companyia ofereix la jornada 5+2, que permet treballar cinc dies i descansar-ne dos, amb torns rotatius de matí i tarda i sense jornades partides.

Les noves incorporacions formaran part “d’un equip amb vocació de servei al client i capacitat de millora constant, assegurant que tant els ‘Caps’ (com la companyia denomina internament els clients) com els empleats tinguin una bona experiència durant la campanya d’estiu”, indiquen des de Mercadona.