L’Ajuntament de Salou finalitza l’any 2020 potenciant l’atenció ciutadana multicanal on line

Avatar photo

L’equip de Govern de Salou ha apostat per la política de millora dels canals d’atenció a la ciutadania a través de l’administració electrónica on line, i per l’Ajuntament ha finalitzat l’any 2020 potenciant l’atenció multicanal amb la implementació d’una sèrie de mesures i de serveis encaminats a potenciar i millorar tots els canals d’atenció ciutadana, especialment, arran la crisi sanitària de la COVID-19, on la interacció de l’atenció presencial és molt limitada.

Així doncs, el servei d’atenció telefònica de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) s’ha reforçat amb més efectius, per tal d’assolir l’increment de la demanda d’aquest servei d’informació municipal.

Paral·lelament, s’ha posat en funcionament un nou servei específic d’assistència a l’administració electrònica, a través del telèfon 687 20 93 56, que assisteix en la tramitació electrònica amb l’Ajuntament de Salou, i presta assessorament sobre la tramitació electrònica d’altres administracions públiques.

De manera complementària, amb la finalitat de no deixar sense atendre cap consulta, s’ha implementat el servei “Et truquem”, disponible a la Seu electrònica seu.salou.cat, en el què els interessats/ades poden informar de les seves dades de contacte a través d’un formulari, per tal que el servei d’atenció ciutadana es posi en contacte amb ells.

Cal destacar que els serveis d’assistència i d’atenció telefònica presten una mitjana de més de 60 atencions al dia, i s’han desenvolupat més de 40 nous tràmits accessibles a través de la Seu Electrònica, en diferents àmbits d’actuació.

Per tal de facilitar la tramitació electrònica, l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania també dona assistència per a l’obtenció de la identificació digital, a través del sistema idCat Mòbil.

L’alcalde de Salou, Pere Granados, assenyala que “l’administració pública s’ha d’adaptar a les necessitats i demandes de la ciutadania mitjanánt les noves tecnologies; el que fa necessari potenciar una atenció àgil, eficaç, i multicanal”. Amb l’objectiu de potenciar l’administració electrònica, s’han desenvolupat més de 40 nous tràmits accessibles a través de la Seu electrònica, en diferents àmbits d’actuació, com el padró d’habitants, els ajuts i subvencions, les bonificacions de tributs, i les llicències i permisos.

El regidor delegat de Serveis Generals i Qualitat, Jesús Barragán, destaca “la importància de continuar treballant en la millora de l’administració electrònica, amb l’objectiu que aquest canal de tramitació sigui l’opció preferent per a la ciutadania”.

Finalment, cal indicar que l’Ajuntament de Salou continua prestant servei presencial, sol·licitant cita prèvia.

Informació d’interès:
–       Servei d’atenció telefònic: 977309200 / 977309292 / [email protected]
–       Servei d’assistència en l’administració electrònica: 687209356 /  [email protected]
–       Sol·licitud de cita prèvia per atenció presencial: www.salou.cat/citaprevia
–       Servei “Et truquem”: www.salou.cat/ettruquem
–       Seu electrònica de l’Ajuntament de Salou per la tramitació electrònica: seu.salou.cat
–       Assistent virtual (xatbot) per resoldre dubtes sobre la COVID-19 a través de la pàgina web corporativa: www.salou.cat

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La candidata pel PNC a Tarragona apareix acompanyada d’un robot humanoide per demostrar que portarà la tecnologia punta a Tarragona

Notícia següent

El «Premi TAVCC | el Casino» amplia la recepció de projectes fins al 28 de febrer

Notícies relacionades