Vals de 50 euros a la tercera edició del concurs #FemPobleRdB a Instagram

L’actual edició se celebrarà del 4 de juliol a l’1 d’agost

La regidoria de Comerç de l’Ajuntament torna a posar en marxa, per tercer any consecutiu, el concurs #FemPobleRdB, per ajudar i promocionar el comerç local, sota el paraigua de la campanya Reactiva’t.

L’edició passada va aplegar la participació de 236 persones i durant les quatre setmanes de concurs es van lliurar 72 vals de 50 euros, un total de 3.600 euros per gastar als comerços adherits a la campanya.

L’actual edició se celebrarà del 4 de juliol a l’1 d’agost. Es realitzaran quatre sortejos diferents, els dilluns 11, 18, 25 i 1 d’agost, a les 13h. Aquelles persones que vulguin optar a guanyar un dels vals de 50 euros que se sortejaran, hauran de tenir un perfil a Instagram i seguir els passos detallats a les bases. Primer, ser seguidor del compte de l’Ajuntament @ajrodadebera. Fer-se una foto dins d’un dels establiments adherits al concurs, ensenyant, per exemple, un producte comprat, un pentinat dins d’una perruqueria, la foto d’un plat de menjar dins d’un bar o restaurant, etc. Serà molt important demostrar que es troben físicament dins de l’establiment en el moment de captura la imatge. Seguidament hauran de publicar la fotografia al seu compte personal, etiquetar l’Ajuntament i comentar la foto amb l’etiqueta #FemPobleRdB. A més a més, el mateix dia del sorteig la privacitat del compte haurà d’estar oberta.

Entre totes les fotografies publicades cada setmana, i que compleixin els requisits, se sortejaran diversos vals de 50 euros. La quantitat dependrà del número d’establiments que s’adhereixin al concurs.

Establiments participants

Al concurs es podrà adherir qualsevol comerç, negoci o establiment de restauració que vulgui participar per reactivar la seva activitat i promocionar-se al costat de l’Ajuntament.

Per fer-ho, han d’enviar un correu electrònic a l’adreça reactivat@rodadebera.cat abans del 30 de juny. La llista d’establiments participants es publicarà l’1 de juliol a les xarxes socials de l’Ajuntament.