Dimarts, 14 de gener de 2025
És notícia

La XX edició del Trofeu Karate Vila de Constantí reuneix els millors clubs de la província

Avatar photo
Organitzat per l’Ajuntament de Constantí amb la col·laboració del Club Karate Kushin Kai Constantí i el Club de Karate Kushin Kai de Tarragona

El Pavelló Poliesportiu Municipal ha acollit aquest dissabte 30 de novembre la XX edició del Trofeu de Karate Vila de Constantí “Memorial Akio Nozoe”, un dels esdeveniments esportius de referència al municipi. 

Organitzat per l’Ajuntament de Constantí amb la col·laboració del Club Karate Kushin Kai Constantí i el Club de Karate Kushin Kai de Tarragona, aquest ha estat també el tercer Trofeu Ricardo Corbacho, en memòria de qui va ser durant més de 35 anys l’ànima del Club Karate Kushin Kai Constantí.

Com és habitual, la cita ha comptat amb la participació dels diferents clubs i associacions de Karate de l’estil Kushin Kai de tota la província de Tarragona amb prop de 150 esportistes de totes les edats i categories.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El Govern obre una investigació per l’accident de Portè

Notícia següent

El PSC busca posar-se d’acord amb ERC i Comuns per revertir la rebaixa fiscal al Hard Rock

Notícies relacionades